…w przerwie.

pomiędzy sławetnym atlasem a książczyną Podstawą molekularnej biologii, pochrupać zacnie było muszelki marki Mlekołak. Teraz,w czasie nie krótszym niż mi do minus Beta teta pisanka,stanę się MLEKOŁAKIEM! arghh…!

 

Ojej. Paweł czyta blog. Dzięki,Paweł.

Nutella ❤

Spisało dziewczę wszelakie akademie medyczne i podjęło brzemienną w skutki decyzję. 11 maj. R.

Dzisiejszy dzień był niesamowicie …płodny. Prócz wymiareczkowania dwunastu śmierdzących n-butanoli z paćką kwasu octowego,strzeleniu tabelki Hipokratesa <jest coś takiego? Oh Just.Cath.,przestań neologizmować^^> i ukazaniu dwóch na kilkanaście osób pełnych zadań,wydaniu fortuny zwanej 39 zł na zakupy w chińskim markecie zwanym Tesco,podziabaniu 4-dniowej sałatki z tuńczyka<oh tak,wynajmę na okres sesji …kucharza,który będzie mi robił amciu i tak jak Pani Mama siedział ze mną dopóki dopóty nie zjem zupy,który będzie twórczy i z częstotliwością nie mniejszą niż dwa raza na noc pogłaska moją głowę,gdy śpię<taka tam terapia na uczucia>.

I już widzę jak wszyscy mnie kochają. I nagle brak odzewu. Tylko ja i ruczajowskie błoto. Mwahahaha.

Ale wracając do meritum- prócz tych wszystkich spraw-<o północ właśnie>-stworzyłam z grupą pretendentów preBiofizyków listę zakupów,na której pozycja ‚czarny golf marki KonioX z wbudowanym Radiem Maryja’ odcisnęła na moim życiu piętno porównywalne z układem środka masy w układzie biegunowym.

Przy okazji… niezłe cudeńka

http://kwejk.pl/obrazek/828070/nationalwinners.html

 

Jestem pod wrażeniem.

Kontynuuje.

 

 

 

~ - autor: anythinglady w dniu Styczeń 13, 2012.

Skomentuj

 
