*

Cóż tu po mnie.

Jednostki wybitne,jednostki wybrane-psia wasza żałosność.

Dzisiejszy dzień to bubel niczym z chińskiego bazaru napakowany szkodliwym plastikiem i brudnym SLS.

Chce się krzyknąć- o Boże!

Przyjaciele-istniejecie? Zaczynam wątpić. Odzew do ludu stricte każdemu z osobna.

Person 1

Nie,nie jestem desperatką,uwierz. Żałosne.

Person 2

Zapomniałeś. Tak,tak. Mam krótsze końcówki,nie raczyłeś zauważyć,że on powrócił.

Person 3

Nie chcę przeszkadzać Twojemu szczęściu, z którego tak bardzo w głębi się cieszę. Celebruj Ją.

Person 4

Mhm. Tak. Dzień temu byłam ważna. Dziś? Te dwa tygodnie temu i nocne rozmowy…

Person 5

Istniejesz?

Person 6

Jesteś i zawsze będziesz najważniejszą mi osobą. Nawet po tym jak bardzo mnie depczesz. Nie wiem,czy godne jest to pogodzenia,ale wlaśnie to Ty-sprawco mojego szaleństwa-Ty jesteś współodpowiedzialny mojej nieimaginacji. Czy to nie Ty 604800 sekund temu patrzyłeś mi głęboko w oczy mówiąc,że będziesz? Tamtej nocy wyszłabym na zawsze.

Personie nr 2,tak niewiele wiesz. Złamałam się w M.

Wracając do Persona nr 6:

I will be ever (…)

 

~ - autor: anythinglady w dniu Luty 5, 2012.

Skomentuj

 
