jeszcze.

jeszcze boli. czy to celowe? ludzkość boli szczęście ich szczęścia. wiarołomni. naiwni. jak mogliśmy to zrobić?

mam nadzieję,że nie ma we mnie pierwiastka a nawet i może całej tablicy ukochanego Mendelejewa- zła.

zasługuję?

partaczy się wokół ta imaginacja i pseudo wyobrażenie chwilowego…Ciebie?

ambitnie dobrnęłam do końca mam nadzieję sesji. gratz. gratz.

Carpe ❤ uwielbiam. dlaczego sił mam tylko na chwilę wśród masy wesołych ludków? gdy już sama przekręcam klucz w zamku, serce pada na zawał z bólu. nie wspominając o uzależnieniu patrzenia w jego głupoty.

bez komentarza J. K. Ty jedna niedobra.

~ - autor: anythinglady w dniu Luty 21, 2012.

Skomentuj

 
