będzie

moje dziecko. póki co w planach. Sterlicja Królewska. Ma nauczyć mnie w końcu cierpliwości,o niecierpliwa!

Z kilkumiesięcznej pracy i pielęgnacji swojego ogrodu uczuć, cieszysz się kwiatem o niespotykanym pochodzeniu,barwie i zapachu. Cóż… kiedyś miałam taki ogród. Ale dwóch ogrodników to względnie za dużo i za mało.

będę miała dziecko. a więc…

…ale się zdziwiłam. w łapę alberts po raz n-ty. uprawiam swoją niekontrolowaną insomnię,czekając na poportugalską bajkę,która być może w końcu wprowadzi sen. samomoblizacja. samozaparcie. samodeterminacja. sama nie chcę. ale wstałam,pobiegłam,rozpoczęłam oficjalnie semestr nr II.walidacja. kontradyktoryjność.

plucha. oh,ciam ciam.

czekolado,w taką pogodę rozkosznie rozpływaj się w ustach…

~ - autor: anythinglady w dniu Luty 23, 2012.

Skomentuj

 
