!

…nigdy nie myślałam,że zaśpiewam tą piosenkę. nigdy.

a teraz…upadło wszystko. każdy mój krok stanięcia na nogi. dlaczego? …bo pomyliłeś numer. bo dotarło do mnie ‚że śpimy razem’…’że się martwisz’…ale nie o mnie. nie do mnie. bo…

‚o fak pomyłka zignoruj z przyzwyczajenia’. Z przyzwyczajenia mogłam Cię kochać? Celowa pomyłka…?

W tym momencie jestem skrzywdzona po raz setny w tym ostatnim półroczu przez Ciebie.

Wyjdę zaraz i co dalej…? Przecież się

~ - autor: anythinglady w dniu Marzec 4, 2012.

Komentarzy 11 to “!”

  1. Usiądź i pogadajmy może?

  2. Well, I don’t belive you are pointless.

  3. niżej wyklucza się z wyżej. On nigdy nie zobaczy jak skrzywdził.

Skomentuj

 
