Sat Sun

Budzi się miasto. Leniwie. Ale budzi. Słońce o ósmej rano przedziera się na twarze zmęczonych,zestresowanych ludzi otulając ich swego rodzaju sympatycznością… Tyle nas jest na świecie. Ponad 6 miliardów ideałów zgodnie powtarzających się z częstotliwością liczby Pi. O kurcze,ktoś zapisał mi jej wartość na ręce. Ideały… Gorzko dochodzę ostatnio do wniosku,że wokół mnie ideały to chwila,krótki czas reakcji,bezmyślny hedonizm i wolność niczym nieograniczona seksualność. Wychodząc na miasto- tak boli-ona go ‚kocha’ ale że go ‚kocha’ pozwoli jej żeby ‚kochać się’ z kimś innym.

Tak,mam ideały. Mam wiarę. Mam wartości. Naiwne czekanie na swoją kolej i szczęście z księciem z bajki? Owszem. Życie zadaje mi mnóstwo policzków. Z każdej strony czyha pajęczyna.

Obserwując świat, idąc na pierwszy wiosenny kiełbasiany grill spotkałam skromny domek z poczciwym Panem, którego otaczało dziewięć piesków. Każdy z nich był wyjątkowy,kochany,ufny… Każde imię tak czule zostało wypowiedziane przez Pana… A to jest Tośka,to Buśka… A to jest miłość szlachetnego człowieka, który nie skazuje istot na cierpienie. Mając niewiele daje jeszcze więcej.

Mila zakupiła książkę- Psychologia miłości. Mam zakaz dotykania tej księgi. Per pan autor odradza mi zakochanie, przecież to trauma i zło.

Mimo przeżycia bólu, uczucie-chcę czuć.

Eteryczna Lana. Lubię, rzekłam.

Dlaczego wczoraj chciałeś powiedzieć mi-cześć Just.Cath? Łza. Jedna i druga.

 

~ - autor: anythinglady w dniu Marzec 24, 2012.

Skomentuj

 
