długość dźwięku samotności

Zatytułowałam ten wpis piosenką Rojka sprzed wielu zacnych lat, kiedy świat wydawał się być lepszym a w rzeczywistości był tym samym światem, lecz odkrywanym z innego pryzmatu, innej perspektywy, innej grupy społecznej.

Kimże jest hipster siedzący na kanapie mojej kuchni, kurczowo trzymający miskę pierniczków, ignorujący uczących się biofizyków, nie spoglądający na to, co ziemskie, wartościowe, nasze…?

Przykre. Przykry człowiek. Przykrzy ludzie.

Na ten długi weekend, który bagatela! ma 7 dni, jak dla mnie-tydzień- zostaję sama w swoich żółtych kanarkowych czterech ścianach. Kiedyś tak bardzo nienawidziłam żółtego… Nadal mam wstręt do paćków w tym kolorze. Ten odcień jednak nazywam słonecznym.

W moim wnętrzu jest takie małe, słodkie, zahibernowane. Czeka na przebudzenie. Małe słodkie kochane. Słodkie niczym ptyś i delikatne niczym puch ptasiego mleczka. Pachnące niczym Ogród Semiramidy i pełne niczym… szklanka mleka 2,0 % marki Pilos.

Hmm… Tak bardzo się bałam,że jednak będziesz. Tak bardzo drżałam. Nie chciałam. Bo jak…? Byłabyś tylko ze mną. Tylko dwie. Czy czas  czy świat nie wypomniał by Ci samotności? Czy przypominałabyś…?

A więc zostaję sama. No tak. Gdyby tej samotności aż tak mało… A jej tak dużo- mało. Także tego- chętnie w majowe słońce. Przyjmę i wynajmę szczęście, może być plastikowe, byle nie rakotwórcze, chorobom mówimy -NJE-. Rakom tym bardziej. Zodiakalnym- skądże. Słomiane szczęście… Ale takie to się może połamać. Siano… Na to mamy katar.

Otóż to. Tak wielu odrzuca ten feel. Szczęście to COŚ. Nie sklep. Nie pchli targ. Ciastko. Smaczne słodkie z najdłuższym terminem spożycia, z najlepszym kremem.

Moje ciastko jest w cukierni. Ale nie wiem w której. Idę po mleko marki Pilos 2,0%. Akurat może trafię na pysznego eklerka.

~ - autor: anythinglady w dniu Kwiecień 26, 2012.

Skomentuj

 
