rozsypanka so lone a

Nie sądziłam,że takim ekstrawertykiem jestem. Zamknięcie się na cały tydzień- isnt good idea.

Motywacja przelewa się raz w tę , raz we w tę. Czary mary. Desperacko potrzebujemy przecież ludzi w naszym życiu.

So… Czy ktoś chciałby wypić ze mną bananowy koktajl i zjeść naleśniki z syropem klonowym,które sama własnoręcznie wykonam…? Wszyscy uciekli. Ja zostałam. Nie było to idealnym pomysłem. O nie.

Czy na tym krakowskim świecie jest istota, ta istota?

Powracają wspomnienia Polańczykowe. Żle. Dlatego- muszę coś poczynić. Dręczy miłość do zielonych wzgórz nad miejscem, które pokazałeś mi jak kochać…

So, czy będzie kiedyś irie…?

 

~ - autor: anythinglady w dniu Kwiecień 30, 2012.

Skomentuj

 
