siaka śmaka owaka

Jest 20:32. Rz. Czy skasować Cię blogu…? na pewno dziś nie będzie ociekających zajebistością,rażących pięknem fotografii. bo…jestem takim nikim brzydkim kaczątkiem czującym się nikim.

Pani EM zaszczytnie spędziła ze mną takie przecudaśnie miłe weekendówki. Siadł egzamin. Miliony słów wypowiedziane przy hektolitrach herbaty, kruszyny słodkich Serduszek pozbierane skrzętnie z palców. Ile istot na świecie,tyle rad…

Powiedz,czy istnieję.

mała nie rycz. żyj,weź się w garść.

Dotarłam długą i eteryczną podróżą przy popołudniowych fluidach do Rz. Pozytywnie rozptarzono moją zafałszowaną psychozę dwubiegunowo-afektywną. Jutro Prz? Mhm. A miało być dziś inaczej.

przez mój rok nie mój rok paskudny przebrzydły spędzony na całkach pażdziernikowy nielubiany zimny chłodny deszczowy jak łzy ani razu jednego jednego razu dłoń nie podniosła ciężaru z którym przyszło mi wlec się przez życie. idę wlekę ciągnę to tchnienie proszę raz po raz. udało się dziś to. czy i reszta uda… czego oczekuję. czym być będę.

mota się myśl trzepocząca niczym motyli efekt czy iść czy pójść czy iść po Ciebie. co słyszę czego zasłuchuję. nie dowierzam. nie żyję. egzystuję. obiecuję sobie,że dziś lepiej.

Nie lepiej gdy nagle posród prób głębokich basów tętnień życia – pozostaje jak ….

…. We live, as we dream – alone…

 

~ - autor: anythinglady w dniu Maj 30, 2012.

Komentarzy 5 to “siaka śmaka owaka”

  1. Gdzie ja będę czytał siaki śmaki i owaki, jak skasujesz 🙂

    • nie bedzie czytania.

      • Wielka szkoda. Zrobisz jak uważasz, do niczego nie będę namawiał, choć jak piszę – szkoda, bo dałaś mi się trochę bardziej poznać.

      • cóź- czytywałeś rozrywkowo. poznanie po drugiej cichej stronie nie dotyczy mnie osobiście. Ty na to patrzysz, ja tego nie czuję.
        Blog podobno sprawia,iż więzimy myśli i wracamy do nich zamiast puszczać ich w niepamięć.

  2. Poznałbym osobiście, gdybym mógł 🙂 Podobno. Słowoklucz. „Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.”

Skomentuj

 
