Biegnąc, nic nie ro­bię, tyl­ko biegnę. Za­sad­niczo biegnę w pus­tce. In­ny­mi słowy, biegnę po to, żeby osiągnąć pus­tkę.

 

Emocje opadły, rozpoczną się kalkulacje, nagonki, swoiste narzekania. Nie. Nie zaczną się. Ja, Polka, która nosi w sobie korzenie wschodnich przodków, z dumą mogę stwierdzić, iż należę do tego kraju, który przysporzył nie raz zmartwień, na który przyszło mi niekiedy wypowiadać gorące stwierdzenia, który nie ułatwiał mi po prostu życia. Ale to nie Polska jest za to odpowiedzialna. To system. Polska to przede wszystkim uczucia, tradycje, ileż pięknych miejsc dane nam jest odczuwać! Polska to wczorajsze emocje, duma jak i smak gorzkiej porażki,którą przełkniemy i będzie jak dawniej, Polska to rozchodzące się echem po zmroku i ustaniu południowego upału ‚Nic się nie stało…’, Polska to przede wszystkim i ja i Ty, którzy nie raz będziemy mówić niepochlebne opinie,ale tak naprawdę nigdy nie zamienimy swojej ojczyzny. I mimo całej hipsteriady i małostkowości, <  bo nikt nie jest idealny >, bądźmy dumni.

Polacy,dziękuję Wam za to, czego mogłam doświadczyć raz po raz na naszych ulicach, na naszych skrawkach najpiękniejszej Ziemi…

To co, dziś ekophysics a w wakacje Tatry?

~ - autor: anythinglady w dniu Czerwiec 17, 2012.

Skomentuj

 
