wyświetli Ci się na gmailu

oh także, jakże przeczytaj sobie.

tak czasem z lekkością przychodzi napisanie słów,których oko w oko wymówić jest ciężko.

co nie oznacza,że można ranić ludzi knując za plecami.

tak więc… można stwierdzić,iż zostałam wykopana z własnego kącika stworzonego przez moje własne łapcie- z kącika mieszkania, z kąta mojego wielkiego łóżka z dziurką. co za paskudny czas! od niepamiętnych czasów- tu już dawno nie świeciło słońce. ta sesja mnie miażdży.

miażdży Prof, Dr, Hab, Mgr. Inż? arrronoł. miażdżą słowa mamy. miażdży brak sił. miażdży chęć nocnego voyage’u na półkulę podkarpacką ‚gdzie gryzie’.

dobry poniedziałek. i w zasadzie tyle.

ironicznie.

leżałam tak przez niepamiętną ilość godzin, nie mogąc wstać,ruszyć, żyć… napływały raz po raz łzy. nie jestem silna. przyszedł czas, w którym nic a nic nie jest mi dane. nic a nic ułożyć się nie chce. sypie się jak śnieg, proszek, zęby czekoladoholika…

by the way- czymże jest czekoladziarka? osładzająca życie?

ktoś, kto pomieszkiwał obok- tak bardzo mnie zranił.

za tydzień moje ostatnie naście. właściwie już dzieścia. nie pamiętam tak smutnego okresu życia przed urodzinami. z utęsknieniem rozrzewnieniem wspominam. czy ktoś będzie pamiętał w szczerych najszczerszych słowach ?

czas spakować się. mocno biegać. dużo biegać. pojechać do gdzie gryzie. załatwić. nie załamać się. zdać termo, zdać wszystko. uciec. dostać. spełnić. żyć. kochać. wpierdolić za chamstwo! żyć. kochać. uszczęśliwiać się. uczyć anatomii.

W zestawie studenta dziś rozdajemy równowagę, siłę, energię, koncentrację i witalność. Nie chcę ukazywać oczu, które straciły na blasku i wielkości- małe zapłakane orzeszki.

~ - autor: anythinglady w dniu Czerwiec 21, 2012.

Skomentuj

 
