and my inspiration potion

Cóż ostatnio mnie zadziwia, zachęca.

Oczywiście art. Nie wiem,kiedy urodziła się we mnie chęć i moc sztuki.

Oddaję swoje inspiracje na soupce, aczkolwiek wrzucę tu swoje pożądania artystyczne.

Ostatnimi czasy oczywiście szaleje zewsząd i w przeróżnych stronach świata kult pióropusza indiańskiego,a  dokładniej kult aztec. Nie sposób nie zauważyć walki o wolność poprzez tatuowanie galaktyki ptaków, piór rozwidlających się na ich odlot oraz wszelkich przewróconych ósemek. Mody są po to by je negować, omijać bądź stosować.

Indiana Jones w wersji women to przede wszystkim kultowa Lana, ociekająca seksapilem, niezależnością i wolnością w utworze ‚Ride’. Monolog, którym rozpoczyna 10-cio minutową ucztę dla uszu i duszy to mój anthem of the world.

Prekursorka wszelkich dobroci kobiecych to moja pasja. Oglądać i słuchać mogę Ją godzinami. Być jak ona wizualnie- oh chciałabym 🙂 zmodyfikowałam jednakże pewne jej niedociągnięcia plastyczne zwane operacjami.

We mnie brzmi głęboka myśl :be yourself: więc wszelakie mody traktuję z dystansem, nie biegnę ozłocić się nimi od stóp po końce moich pseudo rudych włosów. Raz po raz odkrywam cudo, które mnie inspiruje, którym pragnę wytapetować moje życie,ściany,wyhaftować pościel i najlepiej  przymknąć dokładnie drzwi swojego małego królestwa,by nie afiszować się tym, co moje.

Niestety taki samosizm wszedł mi w nawyk. Ale to temat z goła osobny;>

A więc ostatnie pro inspiracje to magia, owy dreamcatcher i niezmiennie Jimmy Page ❤

ps. nie pokocham się w różu.

Obrazek
ObrazekObrazek

~ - autor: anythinglady w dniu Kwiecień 18, 2013.

Skomentuj

 
