odgrzewane mleko

Odgrzewane mleko smakuje tak samo dobrze, jak i to odgrzane. 

Jestem pomiędzy domem, a nowym ‚domem’ , w miejscu starego bólu. To było miłe 12 godzin spontanicznego wypadu z nieznośnym ogromnym katarem i tuzinem chusteczek. 110 wspomnień na fotografii, 6 kieliszków standardowego wermutu.

On. Kim był On w moim życiu? 

Próbą zapomnienia. Tak bardzo niechciany aż w końcu …przyzwyczaiłam się do myśli ‚Ok, będziesz tu, będę mogła się przy Tobie stroić, pudrować nosek i odgrzewane jeść naleśniki Twej mamy. Będziesz mi dietą, bo trochę się zauroczę. Ale tylko tak trochę. Żeby nie jeść za wiele. Będziesz ze mną spacerować w okrutnym smogu i pisać mi na dobranoc.’

I ciach. Szlak trafił, bo los złapał mnie na takowej obojętności chcącej zamienić porzuconą duszę na zajęcie myśli. Dziś znowu się widzieliśmy. Pożegnań czas i to ciepłe niekończące się przytulenie, gdy czuć jeszcze było listopadowe maki i nocne szaleństwa razy ‚milion’.

W sumie… Szkoda. Ale takiej relacji godnie pozazdrościć. Bo patrząc na kolumbijskie oczy- widzę jeszcze tą iskrę. Bo myślę,że przy Tobie mogłam zapomnieć, mogło się udać, mogliśmy… Bo mogłabym być. I może nadal wdychałabym PM10.

Gdyby. Co by. To by.

Zwijam powoli żagle na dalszą część mojej podróży 500-kilometrowej. Idzie do mnie łapacz snów w kolorze …maków ;>

Czas na porządki. Obiecane, przy słońcu dłuższym niż trzy zamglone porankiem dni. Wielki czarny worek , w którym mogłam się schować i efekt podziwiać mogłam w największym i najprawdziwszym lustrze Przyjaciółek.

 

Jak dobrze,że mimo wszystko jesteście ❤ 

Obrazek

~ - autor: anythinglady w dniu Kwiecień 22, 2013.

Skomentuj

 
