tytuł opcjonalny

 

Hmm. Bo w czerni zamyka się taki mój półświat. Miałam z nią zerwać tak dawno. Ona trwa. Niczym sny, w których nagle widzę Jego loki w kolorze zaćmienia słońca i czuję w śnie,jak dygocze mi serce, jak pachnie jego koszulka, jak mocno mnie przytula w sposób naturalnie jak zawsze kiedyś. Po ponad 365 dniach 458 DNIACH potrafię opisać Go niczym wczoraj, czuję i do dziś znowu wiem, miałam to zwalczyć- On istnieje we mnie tak mocno.

Czuję,że znowu chylę się ku upadkowi. Ku czerni. Choć nie ja znalazłam tą białą letnią sukienkę z falbankowego lnu.

Kiedyś chciałam w niej skoczyć. Eh.

Poza tym i ponadto dwa tygodnie za mną samaniewiemczego. 

I powrót. I wcale nie jest mi lepiej, i tam, nie tam. Jak to się skończy? Artykuł ’15 lat czekałem na nią’ pobudza mój układ limbiczny.

 

Kobiece łzy zmniejszają libido mężczyzn- tak dumnie głosi pewien sławetny portal. Jestem w takim razie w chu aseksualna.

~ - autor: anythinglady w dniu Maj 4, 2013.

Skomentuj

 
