bez bzu i z bzem

bez i z.

z i bez.

Pozostało niejakie bardzo niewiele godzin do kolokwium zwanego organiką, a ja wróciłam z tańców pod gołym niebem, z którego ciapał bardzo ciepły,ulubiony deszcz.

Wyłączyłam wszystko. Każdy zakamarek siebie, mówiący: to tak, to siak, to boli, ah Cię nie ma, a jutro bułka, a wieczorem książka, a wszystko i bezsensu nic.

Uda się. Bo musi. Będziemy żyć jarając zapach bzu i dousznie wprowadzając utwory a capella tych naćpanych ćwirków z godziny północnej.

Nie zapomnę, ale nauczę się żyć. Z symbolem niebieskich róż, które farbowałeś.

Blue-roses-wallpapers

~ - autor: anythinglady w dniu Maj 9, 2013.

Komentarzy 9 to “bez bzu i z bzem”

  1. oczywiście, że nie zapomnisz. Będziesz nosiła w sobie tak długo, jak długo będzie chodził za Tobą cień na ścianie. Ale.
    Wspomnienia są po to by je celebrować.
    Nie rozpamiętywać. Nie zastanawiać się „co by było gdyby”. Nie opierać na nich jestestwa. Za to bazować na nich, wyciągać wnioski i uśmiechać się.
    I tego właśnie Ci życzę.

    ZeZarło mi komentarz. Ten jest już skrótem myślowym. I dobrze, bo tamten był dłuższy od notki, co jest grzechem Łokrutnym, więc w ramach pokuty musiałabym się wychłostać kablem od prodiża:)

  2. ha! i nie mam już pana mode(ku)ratora!
    dziękować:)

  3. moją wadą jest chyba jakiś defekt psychiczny zwany huśtawką. jednego dnia tryskam energią, maksymalny syndrom ‚mamciewdupie’, siła niczym u Britney w teledysku Toxic. Drugiego dnia chcę umrzeć i obmyślam plan werterowskiego pożegnania, użalając się nad sobą.
    A w tym wszystkim wspomnień całe mnóstwo!
    Nie,nie,nie… Kablem bym Cię nie potraktowała;> bo i po co? Ludzie i ich długie myśli są potrzebne do poczucia potrzebnej potrzebności 🙂

  4. @ Maskana- sierota ze mnie. Nie mogę odnaleźć adresu Twojego blogu. Proszę o link do niego.
    Z najserdeczniejszymi piątkowo-porannymi pozdrowieniami i walącym narkotycznym bzem zapachem.
    Just Cath

  5. ojtamojtam zaraz defekt.
    Ja takie stany nazywam „dzień z hormonem”. Przerzucanie odpowiedzialności na matkę_sucz_naturę dobrze mi robi na być albo nie być. I zawsze powtarzam sobie, że jutro też wstanie słońce. Zazwyczaj działa. A jak nie to strącam się w otchłań własnej beznadziei, pukam w dno od spodu i zaczynam się zastanawiać dlaczego jestem tak nisko. Ja. Taka mądra/wartościowa/śliczna/zabawna/empatyczna/wrażliwa/rozrywkowa/szczupła/silna/energetyczna* blebleble. I nawet nocą dostrzegam „nadziejne” promienie.

    * niepotrzebne skreślić (byle nie wszystko bo aortę przegryzę/:)

  6. Mój (właściwie nasz bo Pstro ma połowę udziałów w tym poletku) blog to raczej kawiarenka niż pamiętnik. Ale zapraszam, chlebem i solą w stroju łowickim (jak się dopnę) powitam, ostatecznie bimberkiem własnej roboty (o ile Onufrzak nie wychlał). Czym chata bogata:
    alternatywnie.wordpress.com

  7. o uściskach zapomniałam (czas zmienić dilera):)
    no to uściski!

  8. Hormony u mnie to sprawa skomplikowana, dlatego to bardziej defekt psychiczny. Zresztą, po lekturze artykułu odnośnie psychopatów, zaczęłam się zastanawiać, czy grozi mi 7 rys psychopatycznych.
    Przerażające.
    Wiedziałam,że byłam na tym cudności blogu, pardon- na kawie w Waszej kawiarence i nie mogłam odnaleźć kiedy,jak,gdzie.
    Dziękuje ! You made my day.
    O, zazdroszczę Ci i szczerze gratuluje Twojej szalonej duszyczki i pewności siebie, która kipi energią. Jak dobrze dowartościować się listą skreśleń, niżeli strzelaniem fotek po tonie tapety na web cam toyu.
    Czas start- majowy dobry miesiąc zacząć należy. Greckie zwyczaje nakazują życzyć 1-szego dnia danego miesiąca właśnie dobrego miesiąca.
    Więc 10 maja ah wiwat, bądź dobrym!

  9. no!
    :*

Skomentuj

 
