oczko

Urodziny.

Tak bardzo lubię ten czas. Jednak tego roku był on nieco nielubianym. Nie mogąc doprosić się wizyt ‚przyjaciółek krakowskich’ stwierdziłam,że jestem już na zawsze forever alone, wrocławianki też uciekły zewsząd i wszędy. Złe wieści z frontu uczelni także nie przysporzyły radości. Przepłakany cały pierwszy lipca.

Przez ogromną harówę dzień za dniem w końcu udało się wyrwać na wydarzenie zapisane na karcie facebooka- i tu pojawiła się garstka bliskich osób- DZIĘKUJĘ ❤ jestem naiwna,pytanie Margaret o godzinę zakończenia pracy potraktowałam jako wielki surprise, okazujący się NICZYM.

Ale… na urodzinowych ‚nie-cudnościach’ pojawił się głośny hipster, Japończyk <face to face ujrzałam…Harry’ego Pottera?> , Kluczbork i …lis.

🙂

i TYLE. miało być tak pięknie. trzeba wszystko ułożyć.wyczesać. przyozdobić.

tyle życzeń- spełnijcie się.

A teraz gruby chill, bo cisnę się w metrażu w wiele osób- leżing i smażing pod kołderką z jogurcikiem żurawinowym.

ucieknę na pergolę i taki będzie dziś dzień.

flying-lucy-air-balloon-amazing-Favim.com-687031

~ - autor: anythinglady w dniu Lipiec 3, 2013.

komentarzy 7 to “oczko”

  1. Czyli też Raczek! 🙂
    Wszystkiego Najlepszego Zodiakalna Siostro! 😀

  2. Pergola?!
    Zazdroszczę pergoli 🙂
    Bez obaw – ja o własnych urodzinach zapomniałam, o męża sobie przypomniałam tydzień po, a syna powtarzam zawsze w pamięci.
    Ale pergola?!…. Jej… z chęcią bym tam z jogurcikiem o świecie zapomniała 🙂

    100 lat!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. spełnienia marzeń i miejsca na nowe…
    wszystkiego najlepszego Any!

  4. i co z tego że spóźnione? ale szczere 🙂 wszystkiego co naj 🙂

  5. ojejku, milutko. niechaj się spełni a dziękuję Wam bardzo!

Skomentuj

 
