tyle

tyle przegrać a tyle pomóc. no , już bez egoizmu, którego w sumie nie ma.
rozważanie życia, niczym trzepot skrzydeł obcych na suficie niemojego pokoju.
zawsze byłam przejściem, bramą, pomocą do innego świata. pierwszą miłością,kimś od roboty za 2 tysiące, koleżanką od problemu, przynieś, wynieś, pozamiataj i wynoś się, bo Ty pokazałaś mi to i to i to, po czym Cię zdradziłem i wsjo spadowno, bo Ty mnie otworzyłaś na licealne lata po czym otworzyłem browara.
Takie nic nieznaczące przejście. Każdy znajdował WIELKIE CUDO. a ja?
tkwię.
tyle przemyśleń.
czy depresji ciąg dalszy?
ona nigdy się nie kończy , tak samo jak myśli o Nim.

chcąc je delikatnie zagłuszyć i wracając z pracy, wcisnęłam najpiękniejszą z moich, pognałam na wyspę,gdzie obcy zaatakowali każdy milimetr mojego ciała. po czym dobrze się złożyło, wypiło i …wstało oraz wyszło.

za kilka dni wyjeżdżam. HOME SWEET HOME. Przynajmniej o tyle dobroci niesłysząc, o gramach proszku, plastrach sera, okruszkach bułki.
dość. jak możemy tak bardzo się różnić?
bezdomna jestem i dobrze.
Favim.com-23452

~ - autor: anythinglady w dniu Lipiec 25, 2013.

Komentarze 3 to “tyle”

  1. Wpadaj do mnie, przeniosę się na materac.

    Depresja się kończy, jeśli wiesz, gdzie szukać.

    Szczypta egoizmu, 2 razy na dzień, maksymalnie 3 razy co 8 godzin, popijać wodą (nie wódą). Reszta to praca.

  2. Przejdzie, ale jak to u Raków bywa, najdłużej i najciężej znoszą różne rozstania i tragedie.Jako stara wiedźma mogę tylko coś doradzić: są na świcie inni ludzie, nie omijaj ich obojętnie. Kto wie, czy nie ma gdzieś tam pokrewnej duszy..? 😉

Skomentuj

 
