brdo

miło wraca się z głową pełną obrazów, z umysłem pełnym wspomnień 1346 m nad poziomem , wariacji o stosie podpalonego siana, z delikatnym muśnięciem na ramieniu.

Przyjacielu,tak muskaj.

Curly head śpiewa mi z pewnego odtwarzacza a ja nie chcę się nim nudzić, On okręcił już blondynę oficjalnie czwartą, upały się skończyły na dzień jeden, woda kurczowo się kończy a ja uciekając w wolne po 190 godzinach posługi baristycznej w końcu odetchnęłam przeżywając jedne z piękniejszych pięciu dni.

Przyjaciele. Epifenomenalnie Was kocham. A&M

Zdobyliśmy szczyty, pokonywaliśmy własne kryzysy, bóle i 40 stopni najpiękniejszego wywiercania się promieni w ciało, widoki nie do opisania, bicia serca nie do przeżycia, pierwsze w życiu spadające gwiazdy , które ujrzałam w miejscu, w którym było nie dane mi już kiedykolwiek być,kiedykolwiek widzieć przez właśnie oczy, bycie syreną o północy i beztroskie głębiny najpiękniejszego ósmego cudu świata, ostatki sił na spanie pod najzwyklejszym i najniebezpieczniejszym drzewem i wschód słońca, który utwierdził nadzieję,że przeżyliśmy.

EPICKO

Przy 1201 metrze, 10 kilometrze nagle pomarańczowa bransoleta , przemawiająca nieskończoność z kotwicą- zerwała się porwana przez ostry krzak i nie mogąc jej namierzyć, powrócić i znaleźć – uznawszy przez Nich za znak- musiałam pójść dalej, zmierzyć się ze światem,przekonaniem,nadzieją, dać nadzieje Im, sobie i spróbować.

Czy spróbuję życia?

słodko brzmiąc struną –Obrazek

ObrazekObrazek

~ - autor: anythinglady w dniu Sierpień 10, 2013.

Jedna odpowiedź to “brdo”

  1. Any świetnie piszesz. W rewanżu parę ciekawych dźwięków 🙂

Skomentuj

 
