PART ONE

WordPress!

Internecie, czemuż jesteś mi tak niewdzięcznym… 

\Powróciłam. Na powitanie niezwykle miłe odsłonięć kliknięć ukazanie w statystyce akurat dziś. Pozdrawiam Cię, Tajemniczy Czytelniku.

Nowe życie?

Nowe mieszkanie. 84 metry przestrzeni pełnej znaków czasu. Nim odgrzebałam się z odmętów kurzu,minęło dobre dwa tygodnie. Nim załatwiłam zwykły, zwyczajny prąd, bez którego nie potrafimy żyć- kolejny tydzień spędzony przy romantycznych świecach raz po raz topiących się wraz z mamoną portfela. Czym jest romantyczna przestrzeń tlącego się światła przy rozsypanych w drobny mak …fiszkach z biochemii?

Jest walką. O byt, niebyt, warunki do życia, piętnaście czy jedenaście minut przymknięcia powiek, uśnięcia, zmęczenia wymęczenia. 

Wywalczyłam! 

Kolejny rok w mieście, w którym nie trzyma mnie żadna emocjonalno-rzewna historia. W którym nie jestem bo dla kogoś. Które wybrałam,by uciec.

Tymczasem nie wiem co dalej rzec,gdyż czas goni nas. 

Na pewno za kilka dni już wycywilizuję się!

I wtedy popłynie epopeja.

~ - autor: anythinglady w dniu Wrzesień 25, 2013.

Skomentuj

 
