bliżej nieba

Setny raz podkreślę niezwykłość roku 2013, ale na podsumowanie go jest jeszcze masa czasu. Spełniło się moje nagłe życzenie. Skoczyłam jako pierwsza kobieta z dachu Stadionu. Niesamowite emocje i…próżnia! Nie przeanalizowałam przed skokiem całego życia i nie dziękowałam postronnym i bliskim, nie widziałam śmierci przed oczami lecz po prostu z największą przyjemnością oddałam się powietrzu!

Niezwykłe!

Już jutro rozpoczyna się naprawdę ostry miesiąc, aż do samych świąt, przepełniony maksymalnie brakiem czasu. Doskonale ułożony , misterny plan musi się powieść. Każde zawahanie konstrukcji grozi poważnymi rysami na strukturze planu. A więc…do boju! I włączam może nie 1k ale na pewno lepiej,zdrowiej…i mniej. 

Oczywiście K nagle stwierdził- co twierdzić ma w zwyczaju.Obrazek

Hmm.

 

~ - autor: anythinglady w dniu Listopad 24, 2013.

Skomentuj

 
